Видача витягу з Реєстру застрахованих осіб
Ідентифікатор послуги: 00921
Повна назва: Видача витягу з Реєстру застрахованих осіб
Інформація про послугу: Витяг з реєстру застрахованих осіб — це сформовані індивідуальні відомості про застраховану особу з реєстру застрахованих осіб, що надаються територіальними органами Пенсійного фонду України в паперовій або електронній формі на Порталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Витяг з Реєстру застрахованих осіб можливо також згенерувати на Порталі Дія.
Строк: Через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду або через Портал Дія: 1 година; При особистому зверненні: 15 днів (календарні)
Вартість: Через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду або через Портал Дія: ; При особистому зверненні: Безоплатне надання
Строк та вартість надання послуги
Через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду або через Портал Дія
Адміністративний збір: Довідка формується та надсилається автоматично в персональний кабінет
Строк надання: 1 година
При особистому зверненні
Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /
Строк надання: 15 днів (календарні)
Як отримати і що для цього потрібно
Де отримати
- Пенсійний фонд України
- Територіальні органи Пенсійного фонду України
Хто і як може подати заяву:
- заявник: усно; особисто; online: https://portal.pfu.gov.ua/
- заявник: ; особисто; online: https://diia.gov.ua/services/vityag-z-reyestru-zastrahovanih-osib
- представник заявника: усно; особисто
Хто може звернутися: фізична особа
Документи, що необхідно надати для отримання послуги
- Копія паспорта громадянина України або інший документ, який посвідчує особу
- Документ, який підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків або право здійснювати будь-які платежі за серією та/або номером паспорта
- Документи, що посвідчують особу представника та її повноваження діяти від імені особи, яку він представляє, а також засвідчених копій документів, що дають змогу територіальному органу Пенсійного фонду України ідентифікувати застраховану особу, страхувальника (у разі звернення представника застрахованої особи чи страхувальника)
- Документи, що дають змогу ідентифікувати застраховану особу та її законного представника чи піклувальника або представника закладу, який здійснює опіку та піклування
Умови і випадки надання
Для отримання витягу з Реєстру застрахованих осіб заявник може звернутися до територіального органу Пенсійного фонду України, отримати витяг через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду або за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг Портал Дія.При подачі електронного запиту, витяг з Реєстру формується і надсилається автоматично в персональний кабінет.У разі якщо особа звертається особисто до територіальних органів Пенсійного фонду України витяг з Реєстру застрахованих осіб надається в паперовій формі застрахованій особі особисто при пред'явленні паспорта (іншого документа, що посвідчує особу), та необхідних документів, а представнику застрахованої особи - при пред'явленні документів, що посвідчують особу представника та її повноваження діяти від імені особи, яку він представляє, а також засвідчених копій документів, що дають змогу територіальному органу Пенсійного фонду України ідентифікувати застраховану особу.Витяг з реєстру застрахованих осіб містить такі дані:- статус застрахованої особи- статус отримувача страхової виплати- дані про набутий страховий стаж застрахованої особи- відомості про період трудових відносин- відомості щодо нарахованої заробітної плати (доходу) застрахованої особи, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу- відомості про особливі умови праці, що дають право на пільги в пенсійному забезпеченні та із загальнообов’язкового державного соціального страхування- відомості про суми добровільних внесків, передбачених договором про добровільну участь- відомості про суми доплати до мінімального страхового внеску відповідно до статті 24 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»- дані пенсійної справи- відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування
Результати та способи отримання результату
Строк та вартість надання послуги
Через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду або через Портал Дія
Адміністративний збір: Довідка формується та надсилається автоматично в персональний кабінет
Строк надання: 1 година
При особистому зверненні
Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /
Строк надання: 15 днів (календарні)
Куди звернутися, якщо відмовлено у наданні послуги?
Підстави для відмови у наданні послуги:
- Не повний перелік документів
- У разі відсутності в Реєстрі застрахованих осіб інформації про застраховану особу за визначеними параметрами формується та надається довідка про відсутність індивідуальних відомостей про особу
Скаргу може подавати: оскаржувач, представник оскаржувача
Нормативна база
Нормативні документи, що регулюють надання послуги:
- Закон України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування стаття 17
- Постанова Пенсійний фонд України від 18.06.2014 №10-1 Про затвердження Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування