Логотип

Зимнівська територіальна громада

Волинська область, Володимир-Волинський район

Реєстрація користувачів електронних послуг на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України


Ідентифікатор послуги: 02331

Повна назва: Реєстрація користувачів електронних послуг на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України

Інформація про послугу: Реєстрація користувачів електронних послуг на вебпорталі здійснюється на підставі заяв встановленого зразка, поданих до органу Пенсійного фонду за місцем взяття на облік (проживання, перебування на обліку) особисто або через уповноваженого представника.

Строк: 1 день (робочі)

Вартість: Безоплатне надання

Строк та вартість надання послуги

Звичайне надання

Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

Строк надання: 1 день (робочі)

Як отримати і що для цього потрібно

Де отримати
  • Пенсійний фонд України
  • Територіальні органи Пенсійного фонду України

Хто і як може подати заяву:
  • представник заявника: письмово; ; online: https://portal.pfu.gov.ua/sidebar/templates/profile
  • заявник: письмово; ; online: https://portal.pfu.gov.ua/sidebar/templates/profile

Хто може звернутися: фізична особа

Документи, що необхідно надати для отримання послуги
  • Звернення фізичної особи, в тому числі особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, та фізичної особи - підприємця або її представника, повноваження якого оформлено у встановленому законом порядку
  • Паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для іноземців та осіб без громадянства – паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства, посвідка на постійне проживання, посвідчення біженця або іншого документа, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України). Представник додатково подає документ, що підтверджує його повноваження
  • Відомості про реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті
  • Законний представник додатково надає документи, що підтверджують статус законного представника особи або представника закладу, який здійснює опіку та піклування (відповідне посвідчення, свідоцтво про народження, рішення суду тощо), представник - документ, що підтверджує його повноваження діяти від імені особи, яку він представляє

Умови і випадки надання

Реєстрація користувачів електронних послуг на веб-порталі здійснюється за зверненням фізичної особи, в тому числі особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, та фізичної особи - підприємця або її представника, повноваження якого оформлено у встановленому законом порядку.Така реєстрація здійснюється на підставі заяв встановленого зразка, поданих до органу Пенсійного фонду за місцем взяття на облік (проживання, перебування на обліку) особисто або через уповноваженого представника.Під час реєстрації ідентифікація користувачів може здійснюватися за допомогою електронного цифрового підпису. Для реєстрації фізичних осіб, у тому числі осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, та фізичних осіб - підприємців, як користувачів електронних послуг веб-порталу вказуються: - прізвище, ім'я, по батькові;- номер облікової картки застрахованої особи та/або номер пенсійного посвідчення;- дата державної реєстрації згідно з витягом (випискою) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - для фізичних осіб - підприємців;- номер мобільного телефону для відправлення СМС-повідомлень (за бажанням). Для реєстрації страхувальників (підприємств, установ та організацій, інших юридичних осіб, утворених відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами, у тому числі філій, представництв, відділень та інших відокремлених підрозділів зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами) як користувачів послуг веб-порталу обов'язково вказуються:- повне найменування юридичної особи (страхувальника);- дата державної реєстрації згідно з витягом (випискою) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;- код за ЄДРПОУ.


Результати та способи отримання результату
  • Реєстрація користувачів електронних послуг
  • Відмова у реєстраціі користувачів електронних послуг
  • Строк та вартість надання послуги

    Звичайне надання

    Адміністративний збір: Безоплатне надання / 0 UAH /

    Строк надання: 1 день (робочі)

    Куди звернутися, якщо відмовлено у наданні послуги?

    Підстави для відмови у наданні послуги:

    • Відомості про фізичну особу, зазначені в запиті в електронній формі, не відповідають реквізитам підписувача, що зазначені в посиленому сертифікаті відкритого ключа електронного цифрового підпису

    Скаргу може подавати: оскаржувач, представник оскаржувача

    Нормативна база

    Нормативні документи, що регулюють надання послуги:

    • Закон України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" ст. 22, 60
    • Постанова Пенсійний фонд України від 18.06.2014 №10-1 "Про затвердження Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування"